Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Hídfoglalók

2007.10.26. 16:52 | Tempus | 2 komment

Címkék: gyurcsány híd tüntetés forradalom erzsébet 23 október

Forrás - Az élet maga - Internet

Képek -  Index


    Sokan voltak szerintem ma reggel akik vérvörös fejjel a halálba kÍvánták azokat, akik az Erzsébet hÍdon parádéztak, a már jól ismert rigmusokat skandálva. Én sajnos ezt tettem. Budára járok egyetemre, de ma nem jutottam be az előadásomra, mert a buszom elé néhány csukjás, kendős fiatalember állt, azzal a céllal, hogy leeresszék a gumiját, ezzel bénitva meg a körülöttünk levő forgalmat.

    Én nem vagyok az a tÍpus aki ezt szó nélkül hagyja. Ki is üvöltöttem a velem kb. egykorú fiatalembernek, hogy mi a jó fityfenét gondolt, mikor elkezdte leereszteni egy tömött busz kerekeit. Erre az volt a válasz, hogy értetek tesszük. Hát értem biztos nem. Nemhiszem, hogy az előadásomat tartó docens, majd elfogadja hiányzásom okaként azt, hogy azért nem jöttem órára, mert egy pár fiatal úgy gondolta, hogy a 17 évvel ezelötti taxis blokád után, joguk van sérteni az én alkotmányos jogaimat.

    Most persze itt ülök a Ferenciek terén a jégbüfében, és várom, hogy visszaálljon a rend. Míg ideértem kétszer igazoltattak, és majdnem előállÍtottak. Megérte fiúk? Szerintem nem.

 
                                                     


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr18208930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tempus · http://nagyito.blog.hu/ 2007.10.26. 20:21:50

Aki szeretne egy két videót megnézni a témában annak ajánlom az Index Videókat. Ezen felül várom mindenki véleményét a témában.

GG 2007.11.09. 11:22:23

Az nem sérti az alkotmányos jogaidat, hogy közben Gyurcsány szétlopja az országot? Ja és inkább ülj kerékpárra. Jövőre már 3 kiló fölött lesz a bérlet ára úgy, hogy minden egyre szarabb...
süti beállítások módosítása