Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Szejelem

2008.02.06. 14:14 | Tempus | 6 komment

Címkék: google játék nap szerelem virág valentin vacsora pár bálint




Jön a tavasz, csicseregnek a madarak, kicsivel több mint egy hét múlva pedig Bálint nap. Nem vagyok az a romantikus fajta, de a Valentájsz déj engem is el tud varázsolni. A páromat főleg, aki mindenféle puha szösszenetett és szivecskét ad mindenkinek, aki csak az eszébe jut. Ez persze szép dolog, de én nem vagyok az a típus, aki bezombul és virágot csokival alapon ront kedvesére, szerettére.

Tavaly előtt a Ligetben töltöttünk el egy-két kellemes percet, tavaly pedig elvittem Balatonfenyvesre, ahol a nagybátyám nyaralója áll. Idén sajnos eléggé el voltam/vagyok foglalva, így nem volt időm semmivel sem előrukkolni. Így arra gondoltam, idő és használható ötletek hiányában segítséget kérek más fórumozóktól. Be is vetettem magamat a böngészésbe, és „gugli a barátom” címszóval egyből el is kezdtem keresgélni. Sokan alapjáraton elküldtek melegebb éghajlatra, illetve nemi hovatartozásomat firtatták azzal a címszóval, hogy és most megint csak idéznék: „hát a nőnek csak az kell, minek itt cifrázni a dolgot ugyi”. Egyetértettem és el is hagytam ama fórum topikot.

Tegnap azonban megint nekiálltam újból fórumozni és sokkal barátságosabb népekbe botlottam. Azt javasolták, hogy próbáljak meg a másik fejével gondolkodni, hogy minek örülne, illetve nézzek nőcis oldalakat, hátha ötletet kapok. Hirtelen bevillant egy kép egy előzőnapi beszélgetés foszlányból, ahol a kedves fiatalember azzal zargatott, hogy aki ennyire nyál, hogy a csajának ajándékot akar adni, az menjen egy nem átalakító műtétre, mert csak.

Hamar el is illant a kellemetlen érzés, és nekiálltam nőcis oldalakat bújni, elég sokat nézegettem meg, mikor is egy olyanra bukkantam, ahol azt hirdették, hogy találjam meg az igazit. Gondoltam én már megtaláltam, de ki tudja lehet, hogy rosszul döntöttem, inkább egy nyolcvanéves olajmágnás  asszonykához kellett volna hozzámennem, vagy mi. Nem ez volt a helyzet, mindenesetre megleltem a választ arra, hogy mit is tegyek, drága babácskám boldogságáért. Az oldalon egy játékot hirdettek, ahol az emberek megismerhetik álmaik lovagját oder álmaik hercegnőjét, egy vacsora keretében. Itt jött az ötlet, hogy elviszem a drágaságot vacsizni, no nem a mekibe ahogy sok gavallér fiatal manapság. Ami meglepő volt, hogy akár a szingli barátodat, barátnédat is benevezheted a játékra, hátha mázlija lesz, ha meg nem, legalább felrakhatod a kezedet, hogy istenem én mindent megtettem. A lényeg, hogy valami nagyon romantikus ötlettel állj elő. Mondjuk egy ilyennel:

 

A legnagyobb tömegben a 4-6 os villamos vezető fülkéjét elfoglalva /kellő kenőpénzzel of course/ kiíratom az információs kijelzőre, hogy mikor megláttalak sírni támadt kedvem a boldogságtól, hogy ilyen szépet láthatok.

 

Szabadon felhasználható, kedves férfitársaim. Aki kedvet kapott itt a link

Lehet mindenféle okosságot kitalálni, ötletet adni olyanoknak mint szerény személyem. Tehát jobb felkészülni, noha egyetértek azzal, hogy nem egy évben egyszer kell romantikusnak lenni.

 

Forrás: www.novagyok.hu

Képek: Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr96327844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marhácska 2008.02.08. 15:29:46

Melyik oldalon fórumoztál?

Pityke 2008.02.08. 15:34:37

Te ilyen elképesztő romantikus figura vagy?

babubabuka 2008.02.08. 15:39:27

a ligetes andalgás igazán romantikus ...

Ejha 2008.02.11. 11:00:15

Jó a cikk Tempus te vagy a császár!!!!

Vacak 2008.02.11. 11:23:42

Végül mit veszel az asszonynak?

Marhácska 2008.02.11. 12:43:55

Szerintem már rég szakítottak :D
süti beállítások módosítása