Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Locsolkodó

2008.03.22. 15:28 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: húsvét tojás locsolkodás locsolóvers sonka



Itt a húsvét, sonka, tojás, ital, mulatság tánc és mifene. Fél részeg emberek, egyik kezükben nejlonszatyorral, másikban egy üveg szesszel, mennek meglocsolni az összes hölgyeményt akivel valaha találkoztak. Megint csak a multik jártak jól, fogyott a sonka, tojás, csokinyúl és annak plüss változata. No de nem akarom elrontani a hangulatot ezért szeretnék mindenkinek nagyon Kellemes Húsvétot kívánni.

És hogy hozzájáruljak valamivel én is az ünnephez, itt van egy két locsolóvers.


Locsoláskor arról szól a fáma,

Hogy minden leány örüljön máma.

Az örömöt én is csak növelni jöttem,

Mint meg annyian előttem, s mögöttem.

Az életről szólnak e napok,

De életvizet sajna, sehol sem kapok.

Vettem hát kristályvizet, s hoztam azt magammal,

Gondolom ezt itt sem fogadják haraggal.

Ennek tehát illata nincsen,

De tiszta szívvel adom, ez minden.

Versem végéről nem feledhetem a kérdést,

de ide az bizony nem rímel,

Így hát külön teszem fel:

Szabad-e locsolni?



Egy éve volt húsvét,

Így emlékszem vissza,

Sok leányzó azóta is

A kölni vizet szidja.

Gondoltam hát, nem kell kölni,

Fulladjon más a szagától,

Ez a víz majd elpárolog,

Úgy bizony, magától.

Akit ezzel meglocsolok,

Nem hervad el soha,

Mert mint tudjuk, az a növényekre jellemző.

Szabad-e locsolni?


Jó napot minden kedves hallgatónak!

Ismét itt a húsvéti nyereményjáték!

A kérdésünk egyszerű, s nem titok,

Ha jól válaszol, itt s most,

Helyben hozzájuthat nyereményéhez:

Egy locsoláshoz.

A kérdés tehát: Szabad-e locsolni?

(A válasz helyes!)

 

Képek - Internet

Versek - Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr92392357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása