Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Pofátlanul

2007.11.13. 21:14 | Tempus | 3 komment

Címkék: iwiw barátok facebook emberek

Téma - Barátos oldalak

 

 

Támad a facebook., olvastuk láttuk, hallottuk stb. Nem szégyellem én is fent vagyok, két ismerőssel, az egyik Huanita Mexikói lakos, a másik Xian Juong Kínai kisebbségi szóvivő, vagy valami ilyesmi, hogy honnan pottyantak elő nem tudom. Bevallom, csak azért fogadtam el a meghívást mert abban reménykedtem, hogy egy-két cuki pofi csajt bejelölhetek, de nem. Nem vagyok antitalentum, de én elvesztem ebben a labirintusban. Remélem lesz valami szűrő is, mert egyelőre nincs és emiatt bejelölhet Julcsika a nyolcból, vagy Antonio Sabato Jr. Ezzel felnyomva bennem a pumpát. /Nem kelletek, ti semmi emberek, nem és nem/. Ezért töröltem magam wiwről is. Napi húsz olyan ember jelölt be, akiről azt se tudtam honnan ismer. Remélem a pofa könnyvel más lesz a helyzet, vagy innen is rövid időn belül dobbantok. Nem mondom, egy tái táncoslány bejelölhet, talán még azt is tudni fogom, honnan ismer.

A másik ami irritál ezekben az ismerkedős, barátos oldalakban, az a beszédstílus amit egy két luvenyetta levág egy két üzenetben:


Puszdcsi, hogy vagyol, nagyon rég talcsiztunk, ugye emlékszel rám, én vagyok az a csajszi aki neked ment a hatcsi buszcsin, remélem nem haragszol, na puszdcsi.


Förtelem. Ennek tovább fejlesztett változata, a különböző duma falak lespamelése, mindenféle felesleges gondolat zuhataggal. Amit már gondolom mindenki ismer. Aki nem, az meg majd megismeri ezeket is.

Most viszont mennem kell, ugyanis bejelölt Huanita kishúga Angelita, és már küldött is egy üzit, hogy találkozna velem. Na puszdcsi.


Képek - Internet



· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr40228286

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: HungaReCycling 2007.11.15. 03:19:48

Látom, hogy nézelTudom, hogy most Facebook, Facebook, Facebook, iwiw, Facebook, Facebook, Facebook, iwiw, iwiw, Facebook, kinyitották, ráengedték, megveszi, nem adja el, Facebook, aztakurva ezmilyen, Facebook, iwiw, a téma, ami úgy fellelkesített sokunkat…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.14. 18:18:15

túlozni mondjuk nem kell a napi 20 jelöléssel mert egy igen látogatott szórakozóhely regisztrációjával szarozok az iwiwen és 3000nél több már az ismerős (nem jelölök csak fogadok) de ott sincs naponta 10nél több jelölés átlagban.
;o)

hangya293 · http://hangya.net/ 2007.11.15. 00:35:53

pont ezért van hogy itt - az iwiw-vel ellentétben - teljesen precízen szabályozhatod hogy pl. ki találhasson meg
privacy -> search -> Which Facebook users can find me in search?

DurciMorci · http://www.aznincs.hu 2008.01.28. 14:49:56

Az (i)wiw védelmében:

Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem ismerem" gombot kell nyomnom bejelölgetősöknek, holott a VALÓDI ismerőseim száma megközelíti a 2000 főt. Az oldal hasznát pedig aki elvitatja, nem tudja, mit is jelent az, megtalálni egy régi ismerőst, örülni egy elveszettnek hitt barátnak, szervezni egy jó partit stb...
süti beállítások módosítása