Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Tündelírium

2007.11.05. 20:32 | Tempus | 3 komment

Címkék: opera én naptár bulvár anettka bugyi légy kiszel tünde frutti tutti

Téma - Bulvár

   

Ki ne ismerné Tüncikét az egyszerű, magát médiaszemélyiségnek tartó jetilányt. Tutti Frutti, bugyigyűjtemény, Naptárak, Donatellácska, „fővárosunkról elnevezett tv”/itt muszáj volt idéznem/, számtalan pasas akiknek semmi ízlése és az elmaradhatatlan Brezsnyev szemöldök. Néha előugrik, mikor már kezd a feledésbe merülni és alkot valami olyat, amitől jobb esetben is egy szívlapáttal simogatnánk kedves buksiját.

Persze most már többoldalas önéletrajzában feltűnik a színésznő bekezdés is.

Ugyanis nem olyan rég elkészült a nagy bulvár film Gerencsér „Kondor Csaba a pasim volt” Tomi rendezésében, a Holnap történt. Nem mondom, már már kéjes vágy fogott el, Így megnéztem az előzetest. Bár annyira nem ragadott magával a story, hogy megnézem a teljes művet amiben Tünde igen kimagasló alakítást nyújtott /broáf/. Alig tértem magamhoz és már jött is az Anettka Opera és egy Indexes videó, ahol megint villantott a mi kis Tüncink. Rendben értem én, minek is írok erről ódákat, mi értelme ennek, de az, hogy valakinek egy interjú közben kirepül a száján egy légy, hát az nem mindennapi látvány. Akit érdekel az említett videó az megtekintheti itt, 03:21-kor pedig erősen koncentrálni. Ez a mi Tüncink. Ez kell neked Magyarország.


Forrás - Index

Képek - Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr5219587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marhácska 2007.11.06. 16:18:39

Az ömlik a TV-ből amire igény van ezt ne felejtsük el :)

Csabi 2007.11.06. 16:42:29

Én régebben masszívan szerelmes voltam ebbe a gyönyörűségbe.
Otthon haraptam az ereimet h nem lehet az enyém.
De sebaj majd a lányára ráhajtok! Ihi

Timcsi 2007.11.06. 16:49:24

Ez azért nagyon kemény:

www.kiszeltunde.hu/imgs/5X1fWoS1ljDDoO7x8Xf5RkiEyEk6yE.jpg

Elképesztően gyönyörű volt már gyereknek is!
süti beállítások módosítása