Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Soron kívül

2007.11.06. 20:55 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: én bkv ünnep ellenőr bérlet jegy pénztár utasok

Téma – BKV

   

Tegnap hazafelé menet érdekes kép várt a Batyin. Emberek, tömeg, tolongás. Elősször azt hittem valakit bekapott a mozgólépcső, vagy akcióztak az ellenőrök és most az egyik fetreng a tömeg közepén ágyékát markolászva, de nem, az emberek a jegypénztárhoz álltak sorba, aminek a vége a Hév megálló elejét súrolta. Gondolom nem sokan vásároltak bérletett a négynapos ünnep alatt, így erre a napra, hagyták a bérlet illetve jegy vásárlást. Csakhogy mint mindig, most sem volt az összes  pénztár nyitva így mindenki a két nyitva levő pénztárhoz sorolt, azok akik meg csak egy sima jegyet akartak venni nem vették a fáradtságot, hogy elmásszanak vizenyős lábaikon a közeli jegyautomatákhoz.

Én meg mivel havi bérletem másnap járt volna le, be is álltam serényen az egyik kasszához tartozó sorba. Hát nem tudom mi folyik itt, vagy hogy ezek az emberek mivel járnak nap mint nap a városban de, hogy jegyet vagy bérletet nem sürün vesznek az tuti. Az egyiknek az volt a baja, hogy nincs átszállójegy a másik azért rinyált mert egy néni rálépett , a harmadiknak meg csemetéje vísitotta le fejéről a svájci sapkát. És ha ez nem lenne elég, odagyűlt az összes kortárs Gypsy zenész, hátha csurran cseppen valami jegy, vagy bérlet vásárlás után a távozóktól. Hát ők sem sürün vesznek jegyet.

Úgy tűnik, nincs szerencsém mindig kifogok valamit, vagy nem erre kellene mennem, de bizony vagy fél órába tellett mire magamhoz vehettem bérletem, addigra meg műszak váltás lehetett, mert egy ellenőrt se láttam. Most komolyan, bennem van a hiba? Nem kellene több kasszának nyitva lennie? Aki meg jegyet akar, nem tudna az automatából szedni. Tele van már a hócipőm emberek, venni fogok egy biciklit.


Képek - Index

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr89220702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása