Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

A Hős

2008.04.18. 15:34 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: superman hős super szuperman







































Megint kényszerpihenőn, most egész napra, úgyhogy előjött a háváj dizsi filing. Asszony lement Pécsre még tegnap, úgyhogy mással kellett magam elfoglalnom.

Ami nem egyszerű, hiszen egy érzékeny entellektüel, mivel is foglalhatná le magát. Höhöhö jól van kicsit elszállt velem a ló.

Úgyhogy most teljesen belemásztam az internet nyújtotta örömökbe, no nem kell semmi huncutságra gondolni, nem Sarah Gold legújabb videóját guglizom. Ha van egy két percem, és netközelben vagyok akkor biza, idiótábbnál idiótább videókat keresgélek. A mai gyöngyszem pedig ez lenne.


 www.youtube.com/watch

 
Hát, lehet hogy csak én vagyok így vele, de nekem bejött, erőteljes és vicces, lehet, hogy a srác karaktere teszi. És valljuk csak be, kell ez a kis bolondozás, addig sem gondolunk arra, mi van körülöttünk, nem gondolunk a sztrájkra, vagy arra, hogy még mi jöhet ezek után.


 

Videó - Youtube.com

Képek - Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr25431617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása