Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

A bolygó neve Combino

2007.11.03. 11:47 | Tempus | 6 komment

Címkék: tömeg bkv folytatás combino emberek rémálom gogo táncos

Téma – BKV


Budapest 2007 November 2. Hősünk felszáll a 4-es villamosra és elrobog a lenyugvó napfényben.


Hát nem, megyek haza fáradtan a munkából, semmi másra nem vágyom, mint némi szilárd halmazállapotú ételre, egy fürdőre, és a Heroes legújabb részére. Ezen gondolkodom, miközben robogok a MargithÍd felé buszommal. Leszállok, felmegyek a pisi és rossz szagú lépcsőn a megállóig. Várok, várok. Semmi. Úgy öt perce állok már, mikor bemondja egy kedves női hang, hogy esemény van. Na nagy nehezen jön egy szerelvény, amit elengedek, mivel mindenki erre akar feltuszkolódni. Jön egy másik, erre már én is feltoltam sudár termetem, amit azonban bent láttam, majdnem visszafordított. Emberek egymás hegyén hátán.

    Elindulunk, gondoltam szólok valakinek hogy nyissa ki az ablakot, erre egy fiatal srác arcomba nevetve.


- Milyen ablakot paraszt.


Gondoltam, nem leszek paraszt és nem harapom le az orrát izomból, úgyhogy hallgattam, és beljebb másztam, mivel én csak az Corvin moziig szándékoztam menni.

Egy öreg néni állt a csukló bal oldalán, mellette egy rágózó tizenéves fruska fülében Güntherrel a Tokio Hotelből, kicsit sem izgatva magát azon, hogy másnak talán jobban esne ha leülhetne.

A Blahánál ráadásul még felszállt egy komplett turistaközpont kölkökkel együtt, akik félőrülten forogtak a kapaszkodók körül, mint gogo táncosnők egy forró éjszakán.

Szerencsére még idejében leszálltam, és hálát rebegve rohantam a metró felé ahol végre csendben és nyugalomban folytathattam utam, hazafelé. Legalábbis én igy gondoltam, de hogy mi is történt ezután azt majd később.


Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr43216934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luchador 2007.11.03. 22:26:44

...es ennek mi a koze a kombinehoz? Parasztok minden jaraton es koz. eszkozon vannak...

Kellős 2007.11.04. 07:28:02

Valóban, eddig nem sok köze volt a kombinóhoz. De ne adjuk fel ilyen könnyen. :) Jön a második rész.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.11.04. 20:03:36

Hát az hogy nem jött aztán jött aztán nincs ablaka

hattyú 2007.11.05. 07:28:57

Igen, parasztok mindenütt vannak, főleg a blog kommentezők között....legalább annyian, mint a BKV-n...

Bagatov 2007.11.06. 16:32:03

Annyi köze volt ennek a kombinóhoz, h ritkán jár, alig van rajta hely, nem igazán lehet ablakot nyitni rajta és h ilyen feltünően szimpatikus egyedek utaznak rajta.
süti beállítások módosítása