Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Hull a pelyhes

2007.11.12. 18:36 | Tempus | 3 komment

Címkék: gyerek ünnep mikulás december csoki bácsi boa

Téma - Reklám


Leesett az első hó, ez persze nem akadályozta meg a nagy bevásárlóalközpontokat abban, hogy már október közepén kirakják, a ronda mikulás virágokat, a lejárt szavatosságú csokikat a szaloncukrokat, és a randa boákkal tűzdelt díszeket amik persze tök feleslegesek, mégis megvesszük őket évről évre, de az ami tegnap az Andrássy úton fogadott, az kiverte a biztosítékot. Nem mondom a múltkori Halowdilis bejegyzésemben már elmondtam, mi a véleményem az egész amcsis, és egyéb beöltözős ünnepes adaptációkról, ide tartoznak az utcákon kolompoló mikulások is. Na mármost nem hiszem, hogy ennek azon kívül, hogy az illető egy kis pénzhez jusson, más funkciója lenne. Nincs más funkciója. Kinek kell egy öreg csúnya pick szalámi szagú bácsi, aki egy kolomppal ijesztgeti az arra járó gyerekeket. A gyerekeknek? Mindenesetre ez a látvány fogadott mikor felértem a kisföldalatti aluljárójából, és mivel ez délelőtt tizenegykor történt, nem hiszem, hogy a gyerekek figyelmét akarta a mi kis veres télapónk felhívni. Esküszöm, néha tényleg nem értem mi folyik ebben az országban. Annyi felesleges dologgal találkozunk nap mint nap, hogy már azon sem lepődnék meg, ha egy medvének öltözött BéKáVé ellenőr kérné a menetjegyeket, bérleteket. Lehet, hogy csak én vagyok tudatlan, és ez egy óriási elme reklámkampánya volt, egy öreg csúnya pick szalámi szagú bácsival.

Mára elolvadt a hó, hamarosan új adag jön, és mivel vészesen közeleg a December, jön a műmikulás utánpótlás is. Igen, igen.




Képek - Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr56226759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2007.11.13. 15:22:15

Én sem értem ezt, mi a családdal jóval előre megvesszük a dolgokat, de nem azért mert már lázban égünk. Kevés a pénz és igy sokkal jobb. Mindenesetre én még nem találkoztam ilyen utcai mikulásokkal, de ha példáúl hajléktalanok kapnak egy ilyen lehetőséget a pénz szerzésre, az szerintem jó dolog. Nem hiszem, hogy ezt a kis pluszt el kéne venni tőlük.

Gábor 2007.11.13. 15:38:43

Semmilyen topik. Fújjj.

poltergeist/János 2007.11.13. 16:43:03

Hamarosan jön a karácsony, a szeretett ünnepe, és jó kihasználják az embereket, hogy mindenféle szart eladjanak nekik. Mi minden karácsonykor saját kezüleg gyártott ajándékot adunk, nem vagyunk hajlandóak zsebeket tömni, főleg azoknak nem akik rá se szolgáltak.
süti beállítások módosítása