Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Rambolj

2008.02.29. 14:52 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi kultúra cinema john rambo






















Nem tudom ki hogy van vele, de vannak filmek amiket muszáj látnom, az első hullámban méghozzá eredeti nyelven, mivel azonban a párom nem igen kedveli az akció filmeket, azonos időben, de külön filmre szoktunk jegyet váltani a hozzánk közeli pláza ojjektumba. Nem mondom, nincs is jobb annál, mikor az asszony nélkül egy tálca popival és egy littyós kólával beülhetek egy kellemesen süppedő plüss szőnyeges székbe tudván, hogy párom ugyancsak jól mulat valamelyik szipogós, romantikus filmen, néhány teremmel arrébb. Sokan furának tarthatnák, de egy jó kapcsolat alapja a kölcsönös bizalmon felül az is, ha tudunk egymástól külön is kúltúrálódni. A film pedig, ami engem elsodort drága szerelmem mellől nem más, mint John Rambo legújabb kalandja.

Láttam az összes részt, számomra John Rambo nem más, mint a megtestesült hős. A First Blood- ot sajnos kazettán láttam elősszőr, mivel mikor kijött a mozikban még igencsak benne voltam a gügyögős korszakban. De bepótoltam az összeset jó néhányszor azóta is. Akkoriban, mindenki piros fejpántot vetetett magának Rambó késsel, mert az akkora franyaság, hogy az embernek máris kedve támadt a sárban hemperegni, aminek persze otthon mindig egy hatalmas pofon volt az ára, amit hősiesen elviseltünk, hiszen John Rambó sem bőgte volna el magát egy kis pofozástól.

Hogy őszinte legyek sok éven keresztül vártuk a folytatást, de nem jött el a megfelelő idő, vagy a kellő igény. Talán Sztallónének lett elege, mindenesetre mikor meghallottam, hogy hamarosan nálunk is vetíteni fogják a folytatást, eldöntöttem, hogy látnom kell, méghozzá az első vetítések során. Előtte persze megnéztem megint az összes részt, miért is ne, nem mintha nem lennék eléggé megszállott már Így is.

Eljött hát az idő, jegy a zsebben, kukorica a kézben, kóla a tartóban és vártam, és elkezdődött, és magával ragadott a dzsungelillat, a robbanások fényei, a fegyverropogás.

Mikor John lopakodott, lehúzódtam a székben, mikor robbant valami összerezzentem, mikor lőtt, megmarkoltam a poharam, és újra kis kölyök voltam, aki maszatosan, egy fejpánttal a fején kúszik a sárban, miközben sárgolyókat hajigál rá a szomszéd kölök. Hihetetlen volt, úgyhogy muszáj volt megnéznem még egyszer, és noha nem szeretek ilyeneket mondani, érdemes megnézni többször is.


 

Képek - Port.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr8359490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása