Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Hitman

2007.11.23. 20:08 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: film trailer kultura hitman adaptáció

Téma – Mozi

 


Ódzkodva ültem be a moziba tegnap este, egyrészt sokat nyúztam ezt a gamét, takonypóc koromban, másrészt rohadtul nem szeretem a könyv/ képregény/játék adaptációkat. Azért voltak jók is, lásd örök kedvencemet a 300 c. gyönyört, vagy a Batman Beginst. Mindenesetre beültem, mivel az embernek kúltúrálódnia kell, az I-max meg sehol. Szóval, vettem mindenféle fogroncsoló italt, némi sós, zacskós izét, /amit, majd a film végén természetesen magamra öntök, mint mindig/. És vártam, hogy kezdődjön az elcseszett adaptáció. De nem, hihetetlen, de jó volt/kac, kac/. Én balga azt hittem, hogy visszaadja azt az élményt, mint amit a játék nyújtott. Lehet Timothy Olyphant tehet róla, aki a Die hard 4.0- ban volt a fő genyó.

Nem lövöm le a poént, akit érdekel, az megnézi a trailert, aztán a filmet, de azt kell mondjam csalódtam ebben az adaptációban is. Vér, izzadás, akció az volt, bár nekem az egyetlen akció az volt, mikor a film közepén valaki elkezdte rugdosni a székemet, én meg a pofájába vágtam egy nyáláztatta kukorica szemet, miközben dühösen nézett ki, hatalmas zsírgaluska fejéből.

Szóval aki akarja nézze meg, de ne számítson nagy durranásra.


 

Forrás - IMDB

Videók - youtube.com

Képek - IMDB

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr15239730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása