Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

Telepofónia

2007.10.30. 20:58 | Tempus | Szólj hozzá!

Címkék: mobil telefon pda szünet

Téma  - Mobil
Képek - Internet


  

Már vagy fél éve rágódom azon, hogy új telefont vegyek, és mivel a hét elején egy baleset miatt /Egy kedves ellenőr kivágta a kezemből, miközben hősiesen megállított a Blahánál/ a régi gép már az örök mobilmezõkön töltődik, úgy döntöttem veszek egy újat. Mi mást is választhatna magának egy komoly úriember, mint egy PDA telefont.
Ki is néztem a bájos darabot, amivel már fél éve szemeztem, egy különleges /mások szerint, ugyancsak randa/ SE p990i-t. Tökéletes kivitel, számomra. Sokat tud, és nem drága ahhoz képest, hogy PDA teló.
    Szóval be is rontottam egy nagyobb mobiltelefon lelőhelyre, és azonnal rávetettem magam két prospektusra, majd ki mint jól végezte dolgát, elloholtam a feltüntetett polchoz, ahol szívemnek oly kedves telefon leledzett.
Az mellékes, hogy nem ott volt ahol a prospektusban feltüntették, de ahogy kinézett. Az rendben van, hogy mobil simogató, meg hogy napi ötezren letapizzák, de akkor is.
Csupa retek volt, és az alsó panel meg sehol. Kíváncsi vagyok kinek volt bőr a pofáján, hogy behúzza.
Hívnom kellett egy ott dolgozót aki elnézést kért /hmm talán még van remény/ és hozatott egy másikat nekem. Meg is kérdeztem, hogy ez ellen mit tudnak csinálni de csak a vállát vonogatta, hogy ez be van kalkulálva, havonta két három telót gallyra vernek a nézegetők.
Hát ami igaz az igaz, délelőtt tíz fele mentem be, és vagy két tucat tizenéves pattanást láttam a mobil részlegen. Gondolom nagyon "fáni" tönkre barmolni a cuccosokat. Látszik, hogy kitört a szünet. Mindenesetre a srác megígérte, hogy jövő héten lesz már egy strapa gépük, amit kipróbálhatok. Szóval kétfelvonásos lesz ez a kis szösszenet, remélem jövőhéten már boldog tulajdonosa leszek ennek a remek telefonnak. És, hogy mi lesz a vége a sztorinak, az majd jövőhéten kiderül.


Folyt.Köv.


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr81213618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása