Szerzők

Nagyító

Valami mindig történik, ami valaki szerint érdekes valaki szerint nem. Kiválasztok híreket, témákat nagyító alá teszem azokat, majd közzéteszem itt. Akinek tetszik az majd örömmel visszajár, akinek nem az majd kommentál.

Friss topikok

  • Netudd Ki: "en letoltottem es nem vagyunk rajta de poenos ez..... mivel varjam ha veletlenul megis bejonnek?... (2008.02.29. 03:17) BSA – warezolók 1:0
  • Bíka: raksi de inspirált vagy :D Bár mindenki az lenne :-S Most amúgy tettek bele még egy csavart! (2008.02.26. 15:24) Monopólium
  • Marhácska: Szerintem már rég szakítottak :D (2008.02.11. 12:43) Szejelem
  • DurciMorci: Az (i)wiw védelmében: Én már ezer éve (v.ö. kezdetektől) fent vagyok, de csak havi 2-3 kósza "nem... (2008.01.28. 14:49) Pofátlanul
  • HZé: Jártál már a belvárosban? Majdnem mindenhol a fél járda a parkoló. Mint pl. a képen. De tényleg ne... (2007.11.26. 20:19) Szervertelenül

Linkblog

Címkék

Címkefelhő

A bolygó neve Combino II.

2007.11.04. 11:30 | Tempus | 3 komment

Címkék: tömeg közlekedés bkv combino demszky metró járat kaland

Téma - BKV


    Ott hagytam abba tegnap, hogy leszálltam a sátán sárga kígyójáról, hogy metróval folytassam utam hazafelé. Ami tekintve az embertömeget, amely lehömpölyögni szándékozott a lépcsőkön lehetetlenné tette azt. Így arra kellett vetemedjek, hogy visszaszálljak egy következő járatra. Ami mily meglepő tele volt. Ekkor már nem érdekelt az egész, felszálltam megint. Ugyanaz fogadott, levegőtlenség, fullasztó hőség, ragadó kapaszkodók, lassan kibontakozó káosz. Betolakodtam egy üresnek vélt részre /ami a vezető mögötti, igen kellemesen kialakított kis sarok volt/, ahol egy kedves hajléktalan fiatalember próbált arról meggyőzni egy másik utast, hogy miért is lenne nála jobb helyen a pénze. Megint megpróbáltam egy gyenge próbálkozást afelé, hogy nyissanak egy ablakot, mert már igencsak facsarta az orromat a hajléktalan úr illatja, mire a vezető válaszolt nekem meglepetésemre, hogy ne is reméljem, hogy egy ablakot is nyitva fogok látni mivel mind be van "hegesztve". Bele is gondoltam egy percre, hogy mennyire jó is egy majdnem légmentesen zárt koporsóban robogni a halál felé, de eme kellemes álmodozást a hajléktalan fiatalember mosolya verte szét, megmutatva mennyi foga maradt még, amit valószinü egy őszi estén nyert tombolán.

    Így hát gondoltam leszek annyira bunkó, hogy megkérdezem a vezetőt, miért is van az, hogy egy üvegkoporsóhoz hasonlatos járműben, nem lehet kinyitni egy ablakot sem, ha meg nem lehet, akkor legalább a levegőcirkálását bizositanák. Persze nem is vártam, hogy erre érdemleges választ kapok, valószinüleg még el is küld a halál faszára gereblyézni, ehhez képest meglepő udvariassággal válaszolt. A válasz pedig az volt, hogy ő sem tudja, az emberek nyolcvan százaléka az ő anyját szidják, miközben legalább annyira rühelli ezeket az import förmedvényeket mint az utasok, mivel ő is ezekkel jár haza, rááadásúl benfentesként ismeri annak hibáit. Sőt ő meg mer esküdni arra, hogy mikor leesik az első hó, emberek tömegei fogják szidni Demszky „4-es metró” Gábort és felmenőit, mivel még nem küszöbölték ki a latyak által keltett hibákat minden járaton. Mondom, megnyugtató volt mindezt végighallgatni, de értékelem a fiatalember válaszát, és innen is köszönöm a felvilágosítást.


    Ez a kis sztori amit a mostani és az előző postban írtam csakis a valóságot tükrözik. Bármennyire is szeretném a Combinokat elfogadni, megszeretni nem lehet, mert egyszerűen drágák és feleslegesek, tele hibákkal, és még ki tudja milyen egyéb problémákkal amik még nem jelentkeztek. És mi történik ha az egyik kidöglik, beállítanak egy régi típust. Hány évesek is azok? Még mindig üzemelnek. Rendben kicsit huzatosak, koszosak voltak, de sokkal inkább a miénk.

    Sokaknak nem fog tetszeni amit írtam, legyen az a stílus, vagy a mögöttes tartalom, de ahogy azt a vezető srác is elmondta, lesz itt még egy két meglepetés az biztos. És akkor kit szidnak majd az emberek ….


Képek - Internet

 


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyito.blog.hu/api/trackback/id/tr72217791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marhácska 2007.11.06. 16:19:30

Combinóban nem nagyon van légkondi hogy érezhesd az összeaszalódott embertársaid szagát :)

Gedeon 2007.11.06. 16:38:00

Igen ezt a kis járgányt a mazohisták szeretik használni.
Én is minden második kedden imádok összetapadva utazni egy jó kövér csöves vajdával..

Jeti 2007.11.06. 16:53:42

Egyetlen 1 haszna van ennek a járgánynak, h csöndes és ennyi..
süti beállítások módosítása